Ready to press play

Vi spelar spelet allihopa, men vi väljer själva och ska aldrig skylla någon annan. Allt vi gör och allt vi har är våra egna kroppar. Jag har spelat spelet i flera år, jag har varit med i finalen och jag har förlorat. Jag har försökt provocera, jag har försökt göra de dummaste grejerna... ......................Ingen skulle ana det nu... , lever ett helt annat liv. Jag kanske växte upp där på vägen nånstans? nää de vore bullshit vem växer upp? som en träd skulle jag växa upp!? ni hör själva... Men jag vet inte jag gjorde det för att det var fel, och jag älskar att göra fel? ... alla andra är ju så upptagna med att göra rätt.

Men det finns ändå någon liten röst inom mig som är så jävla rastlös, jag vill säga dumma saker jag vill göra konstiga saker... Jag vill att andra ska tycka jag är konstig. Bara för jag är uttråkad. Men jag vill såklart ändå bara vara med och leka... som alla andra. We'll just never grov up, learn from that.

Men det är det underbara med livet, leken... det underbara och fruktansvärda spelet!

Are U Ready to Press Play?




Old shit song.. kändes som den passade

Kisses'Beyl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0