Fattar inte varför

Jag är så trött!! allting känns konstigt i kroppen på ett konstigt sätt kan inte beskriva med annat än att jag är helt slut! Ska snart dra mig hemåt, bara vänta in claudia också jag är så söt som erbjuder skjuts! Men lika bra när man ändå bor nära bilen tar ju fler än en! Själv skulle jag bli överlycklig om jag slapp åka kommunalt! usch.

Fäääännn va tröööt jag ääääääärrr!!!! Why?? men jag är verkligen inte den enda fler som verkar känna av denna mystiska trötthet.... skumt.



Yeah i know that feeling!


Spelar ingen roll the show must go on!

Kisses'Beyl

Kommentarer
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

aw vad söt!

2011-02-23 @ 17:56:24
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0